【白票,應否投?】懶人包

本文轉自選民起義Facebook Page

最近選民起義同身邊好多朋友都討論緊應唔應該投白票,而問題都係圍繞住「有得揀,緊係揀個好啲啦!」、「爭取五年黎休養生息」等等,我地嘗試將呢d問題整理成圖表,並且作左一些簡單回應。

1. 有得揀,緊係揀個好啲既薯片叔叔啦!
-就算曾俊華望落開明啲,但佢始終都係中共既棋子。中央吹雞,都係要跪低(23條立法)

白票2-01.png

2. 可以用300+ 選票同曾俊華爭取更多政治籌碼!(例如推遲23條立法、放棄DQ四個議員)
-係小圈子選舉入面,曾俊華最大既老細係中央,佢可以唔兌現選舉承諾!

白票3-01.png

3.薯片叔叔真係好過林鄭?
林鄭固然係梁振英2.0,做過超多惡事,唔單止整左個垃圾既假普選政改方案,近排仲未經諮詢就潛建故宮博物館!
不過薯片叔叔都唔輸蝕,做過好多陰質野  佢曾經繞過立法會,一意孤行興建機場三跑,仲鬼風祟祟將水炮車加入財政預算案中,逼使立法會通過買水炮車!

白票4.png

4. 投白票咪即係幫林鄭助選?應該要善用300+!
-如果中共有600票以上,投任何票都不能影響結果
-如果中共有600票以下,而泛民選委大多數堅持投白票,將會造成流選!
註解:

但是流選也不過意味有可能需要第二輪甚至更多輪投票。由於整個假選舉的設計,就是為了中共操控,再加上中共可以使橫手,所以最後結果一定仍是北京屬意之建制派候選人當選。泛民選委根本不值得太認真對待這種假選舉,只宜投白票,搞抗議,重申要爭真民主。如此腐朽的制度,連抗議的勇氣也沒有,還講什麼民主?

白票5.png

5. 非建制選委係功能界別選民選出,應該要為界別爭取最大權益!
-選委都係由小圈子選舉產生,只有22萬既選民。應該舉辦全港公投決定選委投票意向!

白票6-01.png

6.雨傘運動後,政治打壓無間斷,香港人需要休養生息!
-雨傘係為左咩?就係為左有真普選!
-曾俊華都係建制派,民主派投畀佢等於係向建制投降,當選後就再難以反對佢。
-如果咁易退讓,投票畀建制派,咁當初大家訓足79日為d乜?

白票7-01.png

發表迴響